Saturday, January 25, 2014

Robert Burns

It is the birthday of Robert Burns today, the great Scottish poet. We will honor him with a wee dram later in the day (it might be five o'clock somewhere but here it is only 9 am). Here is one of his lovely poems.


A Red, Red Rose

1794 
O my Luve's like a red, red rose,
That's newly sprung in June:
O my Luve's like the melodie,
That's sweetly play'd in tune.

As fair art thou, my bonie lass,
So deep in luve am I;
And I will luve thee still, my dear,
Till a' the seas gang dry.

Tilla' the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi' the sun;
And I will luve thee still, my dear,
While the sands o' life shall run.

And fare-thee-weel, my only Luve!
And fare-thee-weel, a while!
And I will come again, my Luve,
Tho' 'twere ten thousand mile!

1 comment:

sigisart said...

Dear Maria,
Thank you for this lovely poem, it´s wunderful to read something like that on a Patchwork Blog.
Many hugs
sigisart