Thursday, January 28, 2016

Blanket #3 - Jahresprojekt 2016

This is the third blanket for the cancer center and it is also my project for the Jahresprojekt 2016 - a different pattern for each month. The pattern for January was chevrons.

Hier ist mein Januar-Projekt fuer das Jahresprojekt 2016 - Chevrons, es ist eine Haekeldecke fuer das Krebszentrum in unserem Krankenhaus.



4 comments:

karen said...

beautiful blanket and I know it will be loved!

heikchens kram said...

Eine wunderschöne Decke! Hast du die in einem Monat fertig bekommen? Das wäre ja wahnsinnig schnell!
LG
Heike

Marinellas World said...

What a beautiful blanket! And for charity. I'm impressed.
Best
Julia

maikaefer said...

Wow!!! Die ist ja wunderbar! !! Und auch noch für einen guten Zweck! So toll!!! Viele liebe Grüße maika